سوله و خرپا
_

سوله و خرپا

❇️ سوله‌های فلزی با سقف شیب‌دار و قوسی

سوله‌ها سازه‌هایی از فلز هستند که با سقف شیب‌دار و قوسی طراحی می‌شوند و از جنس فولاد ساخته می‌شوند. این ساختمان‌ها انواع مختلفی دارند و تنوع ساختار آن‌ها به توجه به هدف و کاربری خاصی که دنبال می‌کنند، بستگی دارد.

سوله‌ها در حالت‌های تازه‌سازی و دست‌دوم در بازار عرضه می‌شوند، و هر یک از این گزینه‌ها مزایا و معایبی دارند. برای انتخاب یک سوله مناسب و با کیفیت، معیارهای مختلفی در نظر گرفته می‌شود.

 

❇️ خرپا:

خرپا به سازه‌های فلزی مثلث شکلی اطلاق می‌شود، اجزایی دارد که بدون انحنا هستند و اتصال آن‌ها به صورت لولا است. این نوع سازه یکی از رایج‌ترین انواع سازه‌هایی است که در صنعت ساختمان‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در حال حاضر، استفاده از تکنولوژی خرپا در ساخت سوله‌ها به یکی از روش‌های رایج تبدیل شده است که بسیار مساعد و مفید برای بهره‌برداران گرامی از لحاظ مختلف می‌باشد.

در سوله‌هایی که از سازه‌های خرپایی استفاده می‌شود، ممکن است خرپاها در ساختار کامل قرار گیرند که ممکن است هزینه را افزایش دهد. به عنوان مثال، اگر مقاطع توخالی برای اعضا استفاده شود، نسبت دهانه به عمق برای خرپاهای صاف معمولاً 15 تا 20 برای دهانه تا 100 متر است.

❇️ ملاک‌های انتخاب سوله:
انتخاب سوله بستگی به مجموعه‌ای از معیارهای مختلف دارد که خود کارفرما می‌تواند تصمیم‌گیری را براساس هر یک از این معیارها به عنوان ملاک‌های اصلی در امر انتخاب سوله مورد نظر قرار دهد.

متخصصین ویلا بام، به صورت کاملاً حرفه‌ای، مشاوره‌های فنی و کاربردی در زمینه پوشش سقف سوله و مواد مورد استفاده در آن را ارائه می‌دهند.

 

❇️ ویلا بام:

در این مجموعه، ما شما را در طراحی، ساخت و حمل سوله، سازه‌های فلزی و خرپا هدایت می‌کنیم و به شما مشتریان گرامی راه‌کارهای درست و مقرون به‌صرفه را ارائه می‌دهیم.

با استفاده از توانایی‌های خود در زمینه طراحی سازه‌های فلزی و خرپا، و بهره‌گیری از به‌روزترین نرم‌افزارهای طراحی و مدل‌سازی، ویلا بام به خوبی در صنعت ساخت سوله‌های فلزی عمل کرده و توانسته است اهداف عالی خدمت‌رسانی را برآورده نماید، این امر باعث رضایت شما مشتریان عزیز می‌گردد.